Birazda Haberler

12 Eylül 2012 Çarşamba

Hoşgeldin ""Efe""


"Ben"dim Artık ""Biz"" Olduk .
Nasıl bir mutluluk tarifi imkansız.Her yaşanılana değer bir duygu.
Tüm sıfatlarıma ilave ben artık bir Anne , o minik ise evladım, oğlum,çocuğum,meleğim ve kıymetlim oldu.Ailemize Hoşgeldin Efe ....
14.08.2012 de dünyaya gözlerini açtı oğluşum.
İlk zamanlar gerçekten çok zormuş.Boşuna hamileliğin en güzel günlerin demiyorlarmış :)))
Ama onun her anına her hareketine tanıklık etmek,emzirmek,kokusunu içine çekmek inanılmaz güzel duygular.
1 aydır tamamlayamadım postumu desem :))İlk tecrübelerimi hastane için gerekenleri de paylaşmak istiyorum.Umarım en kısa zamanda :))



12 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

gözünüz aydın. efe'ye ve sizlere sağlıklı uzun uzun ömürler dilerim. hoşgeldin efeeeeee:)))
öperim sizi

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Sizinle upuzun bir ömrü olsun Efe bebeğin ,aramıza hoşgeldi:)

marifetlihanimlarklübü dedi ki...

hoşgeldin efe bebek .allah uzun ve sağlıklı bir ömür versim. gülücüklerinle mutluluk saç herkese.o mis kokan yanaklarından öpüyorum.

Aycan dedi ki...

Canım, haydi gözünüz aydın.Allah bağışlasın.Darısı bizlerin başına Aminnn :)

Unknown dedi ki...

ne güzel bir mutluluk tebrik ediyorum. hep mutşlu günlere inşallah bebeğinizle birlikte :) bende 7 buçuk aylık hamileyim ve sabırsızlıkla bekliyorum o günleri :) darısı başımıza :) maşallahh güzel bebeğinize ne şirin ayaklar öyle allah nazarlardan saklasın...

Aktuelmoda dedi ki...

Hoşgelmiş dünyaya Efe'cik.Allah analı babalı büyütsün inşallah.Sağlıklı ömürler diliyorum küçük beye :)Tüm zorluklara rağmen eminim bu küçük ayaklara dokunmak bile nasıl huzur veriyordur canım,sevgiler...

Keçece dedi ki...

Gözünüz aydın.
41 kere maaşallah

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Hepinize tek tek teşekkür ederim,dualarınız ve güzel dilekleriniz için çok teşekkürler ve koskoca bir Aminnnn :))

sibelinmutfagi dedi ki...

merhabalar arkadaşım hayırlı uğurlu olsun allah birlikte uzun ömür versin canım

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

sağlıklı ve mutlu günler hep EFE ile beraber olsun, hep birlikte daima gülün...

Unknown dedi ki...

HAYIRLI UĞURLU OLSUN EVLADINIZ.BLOGLARA BAKARKEN RASTLADIM BLOĞNUZA,TEBRİK ETMEK İSTEDİM SİZLERİ

Unknown dedi ki...

HAYIRLI OLSUN :) ALLAH ANNELİ BABALI BÜYÜMEYİ NASİP ETSİN...


Sizi de bana beklerim. http://matmazeella.blogspot.com/