Birazda Haberler

19 Nisan 2012 Perşembe

DIY - Örgü Neon Bileklik Yapımı


Uzun zamandır takı malzemelerimi elime almamıştım.Arada hem toparlamak hemde hasret gidermek için çıkartıp düzenleyip yerlerine koyuyordum.Baktım elimde "Neon Renkli Mum İp"lerden var, ki şu aralar çok moda basit bir bileklik yapıyım dedim kendimi yormadan.

Sizde çok zamanınızı harcamadan "şirin" ve "moda" Neon renkli bu bilekliklerden hazırlayarak çokça yapıp tüm bileklerinizi yazın cıvıl cıvıl süsleyebilirsiniz.



Fotoğraflar adım adım açık bir şekilde anlatıyor aslında ;

1- Mum ipimizi bileğimize göre üç eşit parçaya ayırıyoruz
2-3-4- Kapatma kısmı için dolayarak boncuğun geçeceği kadar boşluk bırakarak düğüm atıyoruz



5-6-7- Düz saç örgüsü şeklinde örmeye başlıyoruz
8- İstediğiniz renk,şekil boncuğu sağ üstteki ipe geçiriyoruz


9-10- Boncukları istediğiniz aralıklarla geçirip örgüye devam ediyoruz
11- Düğümleyerek bitiriyoruz
12- Ben bitişte zincir kapatma yerine boncuk kullandım daha sevimli oldu sanki :))


13-14- İpin birine boncuğu geçirip düşmemesi için düğümlüyoruz
15- Fazlalıkları kesiyoruz

Ta-taamm bu kadar basit :)))
Zormuş gibi uzun uzun anlattım ama bazen insan nerden başlıycağını yada nasıl bitireceğini bilemiyor,hiç bu işleri bilmeyen birilerinin işine yarar diye düşündüm :)))




Renk Renk Yaptım :))






 Hadi sizde yapın .Yazın bileklerimiz renklensin :))

14 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten, ben çok severim böyle bileklikleri...
Açıklama ve fikir için teşekkürler:)

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Baykuş Gözüyle;ayy beğenmenize sevindim,teşekkürler ;)

Derya dedi ki...

renklere bayıldım, çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık canım :)

Unknown dedi ki...

Rengarenk, cıvıl cıvıl insanın içi açılıyor havanın böyle kasvetli olduğu günlerde. Ellerinize sağlık, kolay ama şık bileklikler olmuş güle güle kullanın :)

Mutlu Eller dedi ki...

Ben çok bileklik kullanan biri değilim ama benim çocuklar çok sever eminim. Teşekkürler anlatım için:)

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Derin bir aşk ; çok teşekkür ederim renkler çok güzel gerçekten.

(:Sanal Günlük:) ; Çok teşekkür ederim,aslında ben yaparken hava günlük güneşlikti :)))

Semi'nin Mutlu Elleri ; Umarım keyifle yapar kullanırsınız,sevgiler ;)

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

kimya kelimesini gördüm ya bir kere hemen baktım, kimyager olunca böyle oluyor işte, kendimden birilerini okumak beni mutlu ediyor, çok güzel olmuş yaptıklarınız, ellerinize sağlık...

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Hayat Mutfakta Güzel ; ayyy çok mutlu oldum bende, meslektaşız demekki çok teşekkür ederim,bende geliyorum ziyarete ;)))

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Harika olmuş da... Nerede bunun sahibi? Anne olma heyecanları nasıl gidiyor? Umarım herşey yolundadır. Tam buldum derken bu blogu, yaptığınız çalışmaları kaybetmek istemem. Umarım tez zamanda yeniden yazarsınız bloga.

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Gülsüm hanım çok teşekkür ederim,çok uzak kaldım ama geri geldim umarım açığı kapatırım,hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :)))

Unknown dedi ki...

Merhaba bloğunuzu çok beğendim, bilekliklerde çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle..

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Mehtap Hanım ;çok teşekkür ederim sağolun sizin yanınızda çok acemiyim görüşmek üzere :)

AsOrTiK dedi ki...

çok beğendim, ne güzel anlatmışsınız da. yaparım birkaç tane, sonrada keyifle kullanırım. teşekkürler
sevgiler

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Asortik; çok sevinirim keyifle yap güzel günlerde kullan ;))sevgiler bendende ;)