Birazda Haberler

2 Nisan 2012 Pazartesi

Gebelik Günlüğüm Başlıyorrrr

Merhabalar

Uzun zaman oldu yazamayalı çok özlemişim.Yazamadıkça ve günler haftalar geçtikçe hep bir tarafım eksik kalıyor.Umarım birdaha uzatmam bu kadar arayı bunuda kendime burdan bir kez daha söylemiş olayım kayıtlara geçsin :)))

Çok şükür sıkıntısız genel anlamda şikayetsiz geçiyor günlerim.19.haftamdayım ve nerdeyse yarıya geldim bu güzel maratonun :))

Bu arada kuzenim doğurdu ve ♥Metin Emir♥ bebek dünyaya geldi.Çok minnoş çok minnak ve güzelllll bir annesinin kuzusu.Şimdiden bağımlılık yaptı kereta görmeden duramıyorum onu.



Daha öncede söylediğim gibi Gebelik Günlüğü tutuyorum kendime ve buradanda paylaşmak istiyorum.Hem kendim hem bebeğim için ilerde anılarıma kolaylıkla ulaşabileceğim kaybolmayacak bir günlük olacak hemde belki benimle beraber aynı şeyleri yaşamış yada yaşayacak olanlarla güzel paylaşımlarda bulunmak adına yazmaya çalışıcam yaşadıklarımı.Güncel kayıtları yakalayabilmem için bu aralar sık sık yazıcam.Bir an önce gerçek haftamı yakalayıp sıcağı sıcağına sizlerlerle paylaşmak istiyorum heyecanlarımı ;))

Keyifli Haftalarrr Bol Kahkahalarr ;))

Hiç yorum yok: