Birazda Haberler

19 Nisan 2012 Perşembe

Mim : Hangisi Olurdum ?

Derin bir aşk mimlemiş beni.Benim ilk mimim demiş, aslında benimde ilk mimim oldu :)))Mim konusunda bi isteğim,talebim yada arzum yoktu aslında ama blogların olmazsa olmazlarından ,tanınmak tanışmak için sevimli bir araç olduğundan benimde bir mimim olsun diye yazıyorum sizlere Hangisi Olurdumları.Biliyorum ki sevmeyen , sıkılan ve bloglarında mim kabul etmeyen çok insan var o yüzden baştan söyliyim ben kimseye paslamadan kendimce paylaşıp ayrılıcam huzurlarınızdan ;)

                          1) Yemek olsam ne yemeği olurdum?


Hamileliğimin başından beri canım hep et çekti eşimden sürekli kebap istedim :)))Eminim eşimin gözünde ben artık olsam olsam URFA KEBAP olurdum :)))))

                             2) Müzik aleti olsam hangisi olurdum?
 "Piyano e forte" hem hafif seslerin hem de kuvvetli seslerin çıkartılmasını sağlayan ve çıkarttığı bu seslerle beni büyüleyen  alet Piyano olurdum.
                                                 
                                3) Araba olsam hangisi olurdum?
                           Kırmızı Peugeot 206 +
                           Kendisi arabam olur ve ben onu çok seviyorum :))))
                            4) Aylardan hangisi olurdum?
Yazın tam göbeğinde anneme sıcak terler döktürterek dünyaya geldiğimden midir yoksa kışın kat kat giyinipte ısınmak nedir bilmediğimden midir bilinmez Kesinlikle AĞUSTOS böcüğüyüm ben :)))
                            5) Ayakkabı olsam hangisi olurdum?
Her ne kadar içimde kokoşluk bol miktarda olsa da benim vazgeçilmezim Spor Ayakkabılar.Rahatlık ve  ayak sağlığı açısından ideal günlük hayatımın bir parçası :)

                              6) Kıyafet olsam hangisi olurdum?

                    Sade , Şık ama Gözalıcı  elbiseler olurdum kesin ;) 
                             7) Renk olsam hangisi olurdum?

AŞKIN , Çileğin ,Gelinciğin, Şarabın, Damarlarımızda akan Kanın, Türk Bayrağımızın, Acıbiberin rengi olan KIRMIZI olurdum.
                      8) Hayvan olsam hangisi olurdum?
Ayyyy kesinlikle şirinlik abidesi Pisicik olurdum ben.Şöyle bir yavru kedi kim olmak istemez ki??

                    9) Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?

Bu aralar çok elime kitap alamıyorum içimden gelmiyor pek tabii akşamları hemen sızmamdan kaynaklanıyor çoğunlukla :))Eşimin hediyesi olan kitabım Elif Şafak "İskender" yinede 137.sayfayı geçmişim ama 171. sayfadayım :))
Kitabın kahramanı İskenderin Annesi Pembe Türkiyenin doğusunda kaçarak Londrada bir bodrum karında yaşar ve eşinin  kumarda maaşını kaybetmeye başlamasıyla evlerde bakıcılığa başlar.
137.sayfada ; Tam zamanlı bir iş bulur Pembe.İşverenleri tanınmış insanlar.Kadın sevilen bir film yıldızı ve kısa süre önce bir kız bebek dünyaya getirmiş.Kocası meslek icabı sık sık seyahat ediyor.Pembe'nin vazifesi eve,bebeğe ve bir de hayatındaki değişikliklerin üstesinden gelemeyen film yıldızına bakmak.Gaz sancıları çeken bebek huysyz durmadan ağlıyor.Ama film yıldızı bazen bebekten daha çok ağlıyordu.Birkaç kere tam çıkmaya hazırlanırken film yıldızının kocası zili çalmıştı.Esma(Pembenin kızı) adamın annesine bakışını beğenmemişti.Keza sokaktaki kimi erkeklerin annesine aynı şekilde baktığını farketmişti:inşaat işçileri,kahvelerde pinekleyenler,hep bacaklarını,kalçalarını seyrediyorlardı.

Biraz daha kaptırısam tüm kitabı yazıcam herhalde buraya :))Tavsiye ederim sürükleyici bir kitap bu arada :))

Mim bu kadar canlar ;) Baştada dediğim gibi kimseye paslamıyorum ama mimlenmek isteyen,yazmak isteyen olursa yorum kısmına yazarsanız hemen ekleyebilirim :))

Öpüldünüz Kocaman.MucX ♥

1 yorum:

Derya dedi ki...

Zevkle okudum canım, teşekkürler :)
Bu arada, "İskender" konusunda çok haklısın, müthiş bir kitap.. Çok üzülmüştüm bittiğinde.. Her ne kadar Elif Şafak deyince aklıma "Aşk" gelse de, İskender ikinci favorim artık :)
Sevgilerimle.