Birazda Haberler

2 Nisan 2012 Pazartesi

Gebelik Günlüğüm: Bu Bir Mucize! 4.Haftaymış


2011 yılı 2010 yılındaki kadar (kadar çünkü yeni bir ev ve arabamız olmuştu o yıl) yenilik yok hayatımızda diye düşünürken yılın son günleri erken konuşmuş olduğumu farkettim.22 Aralık Perşembe günü eşim aileyle ilgili durumlardan şehir dışındaydı ve ben yanlızım.Bu arada birkaç gün gecikmeye başladım ve beni aldı bir merak :)Tüm belirtiler var dayanamadım ve eczaneden aldığım testle evde tek başıma sabahı zor ettim.Ve sabah ne göriyim 2 pembe çizgi gözlerime inanamadım ama evet doğru hastaneye koştum kanımı verdim ve 1 saat sonucu beklemek aman allahım zaman durdu sanki ama Sonuç:Pozitif inanamadım , gözlerimden süzülen mutluk gözyaşlarına engel olamadım.Bu bir Mucize çünkü onun varlığını , oluşumunu hep bir mucize olarak düşünmüşümdür hayatımda.Benim biricik eşim haberi , gelmesini bekleyemediğimden telefonda aldı ve havalara uçtu.O gün zorla doktorumdan randevuyu koparttım.

İlk Doktor Randevusu : Daha 4 haftalıkmış bizimki ve kesem görünmedi.Doktorum çok aceleci olduğumu düşündü ama halbuki ben bunları ilk defa yaşıyorum ve acemiyim :))Kesenin görünmesi ve kalp atışlarının duyulması için 2 hafta beklemem gerekiyormuş.Heyecanlı bekleyiş başlıyor ....

14 yorum:

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

çok güzel bir duygudur eminim. Rabbim sağlıklı bir gebelik geçirmenizi sağlasın :)

Adsız dedi ki...

çokk ama çokk sevindimm süper bir duygu olmalıdırrr :)) lohua tacı benden kız bebek olursa hatırlat oldumu ?allah analı babalı büyütsün sağlıklı bir bebek nasip etsin en önce manşalahhh

pembe mor alg dedi ki...

var ya etrafmdaki herkes hamile artık herşeyi ezberledim kaçncı ay ambiyosentez,kaçıncı ay bulantı çok mutlu oldm çok Allah bana da göstrsn o günleri ben şimdi senn pamuğu sıkı sıkı takp ederm...:)

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Selda;çok teşekkür ederim gönülden edilen dualara ihtiyacım gerçekten var aminn ;))

NAGO;gerçekten çok güzel bir duygu teşekkür ederim,bu arada pembiş lohusa tacına bayıldım ama olmas kii oğluşum olursa maviş olmaz mı hıckk :(( Amin canım aminnn :)))

Pembe mor alg;dimii yaa gerçekten benimde etrafımda çok hamiş var allah hepimiz için sağlıklı bebişler nasip etsin,vee tabii ki allah sanada en tontişini nasip etsin canım ;))

Filiz dedi ki...

ah harika bir duygu gerçekten de:))ben de gözlerime inanamamış ve eşimi çağırıp burda iki çizgi mi var ben mi yanlış görüyorum demiştim:))Allah kavuştursun bebeğinize..sevgiler..bana da beklerim,benim kızım 5 aylık oldu bile..

alice dedi ki...

ayy ne güzel bi haber ! =) çabucak gelsin bebiş =)

Funda Ceyhan dedi ki...

Canım benim, çok güzel bir haber bu, çok sevindim adına. Allah sağlıkla sıhhatle kavuşmanızı nasip etsin, kendine çok dikkat et, inşallah benim gibi sorunsuz bir hamilelik dönemi geçirirsin. Güzel haberlerinin devamını bekliyorum tatlım, sevgilerimle...

vintageduygular dedi ki...

Allah saglikla tamamini erdirsin canim. Yazdiklarini okuyunca heyecanini cok iyi anliyor insan ;)

Unknown dedi ki...

tebrik ederim çok sevindim sizin adınıza darısı benim de başıma

Derya dedi ki...

Ne kadar mutlu oldum anlatamam, muhteşem birşey bu :) Umarım herşey çok güzel gider, su gibi geçer günler, bebişini sağlıkla kucağına alırsın..

(bu arada, tecrübeli diyemem tabii ki ama 2 yıllık taze anne olarak, -şimdilik- ilk önerim, dışardan gelecek her türlü bilgiye kulaklarını tıkaman ve yalnızca doktoruna güvenmen olacaktır. Buna annen bile dahil olabiliyor çoğu zaman, ve tecrübeleri bazen hormonları altüst olmuş, ne yapacağını bilemez halde gezinen ve kendini prenses gibi hissetme ihtiyacı duyan hamişlere kötü etki edebiliyor) Tabi ben de böyle olmuştu, herkeste aynı olmayabilir :))

Sevgiler :)

mine dedi ki...

ne kadar hoş ve heyecanlı takipteyiz : )

lolipu dedi ki...

çok güzel:)) Allah sağlıla tamamını erdirsin:)

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Filiz ; aynı heyecanları yaşamışız ne güsel :))Amin,kızınızıda maşallah zaman çabuk geçiyordur şimdilerde ;))Gelicem ziyaretinize ;)

alice ; teşekkür ederim tatlım,aminnn :))

Fundacım canım benim seni gülen gözlerle izledim hep umarım bende senin gibi 19.haftamı yaşadığım bu zamandan sonra da sıhhatle olurum sağlıkla bebeğimi kucağıma alırım ;))

Vintage Duygular ; Saol tatlım teşekkür ederim , bende hala o ilk günün heyecanını yaşıyorummm ve sanırım uzun yıllarda yaşıycam :))

mor menekşe ; çok teşekkür ederim , aminn inşallah allahım isteyen herkese nasip etsin ;))

Derin bir Aşk ; Çok çok teşekkür ederim bu mutluluğumu paylaştığınız için ,Aminnn :))
Bütün tecrübelere ihtiyacım olucak gerçekten zor dönemler umarım sıkıntısız bir şekilde atlatırım bende paylaşımlarını bekliyorum(bu arala 2 yıll az mı maşallah tecrübelisiniz artık :))Sevgiler benden de ;)

mine ; çok teşekkür ederim , heyecanım paylaşınca artıyor hepbirlikte yaşıycaz ne güzel :)))

Yaşamın Kimyası dedi ki...

lolipu ; teşekkür ederim canım AMİNNN :))