Birazda Haberler

25 Haziran 2012 Pazartesi

Uzun Bir Aradan Sonra Merhabaaaa

Çoookkk uzun bir zaman oldu biliyorum çok ayrı kaldım buralardan blogumdan elimde olmadan.Önce biraz sıkıntılı bir zaman geçirdim uzun yıllardır çalıştığım işimden ayrıldım.Öncesi belirsiz bir dönem ve sonrası ilk işsiz günlerim.Bu sırada misafirlerim oldu eşimin annesi ve babası baştacı misafirlerim ve sağlık sıkıntıları yüzünden hastanelerde geçirilen bir zaman.Ardından bize çok iyi gelen bir tatil molası derken daha fazla ayrı kalamadım.Tabii oğlumla beraber büyüyoruz 31.haftama geldim nasıl geçiyor zaman anlamıyorum.Daha alınacak çok eksiğim yapılacak kafamda olan çok şey var bakalım nasıl yetişicez.Umarım ufaklık erken gelmeye kalkmaz :))

31.Haftamda oğlumla biz :))


Gebelik günlüğümde kafamdaki gibi ilerleyemedi açığı kapatamayabilirim ama aklıma geldikçe birşeyler yazmaya çalışıcam.Benim mi ilgi alanıma girdi bilmiyorum ama çook hamile var sanki bu sene her gittiğim yerde görüyorum :)))

Şimdilik ufacık ve hemencecik bir merhaba deyip kaçıyorum ama döndüm artık buralardayım.
Kocaman Sevgiler ve Öpücükler Mucxss ;))))

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir hamile olmuşsunuz doğru söylüyorsunuz insan hamile olunca ne kadar çok hamile var bu sene diyor ama algıda seçicilik oluyor sanırım.Allah sağlıkla doğurmayı büyütmeyi nasip etsin.Son günler biraz sıcaklarda zor olur bol bol dinlenin.

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Hoşgeldin-iz.. Safalar getirdin-iz. Allah oğluna tam zamanında kavuşmayı nasip etsin. Hazırlıklar konusunda korkma sakın. O hemencecik halloluyor. Herşey dört dörtlük olsun diyorsan parasal açıdan sorunu olmamalı insanın ama mükemmel olması şart değil ki. Şimdilerde anne-babalar çocuk odası bile yapıyorlar ki bebek 4. ayından önce zaten annenin yatağının yakınında olmak zorunda. Aksi halde geceleri sık sık odadan odaya gitmek çok zor oluyor. İlk 3 ayda bebek şekilleri ve renkleri bile ayırt edemiyor ki odayı hiç ayırt edemez. Başlangıçta çok şık bir beşik yeter de artar bile. Bebeğiniz 4 aylık olduğunda ona oda kurmak için para ayırabilecek hale de gelir bütçeniz. Eğer parasal sorun yoksa bütün hazırlıklar için 1 hafta yeter de artar bile. Giysiler alınır. Yıkanıp ütülenir. Mobilyalar kurulup perde asılır tamam... Bugünlerde ihtiyaç listesi hazırlayarak hoşça vakit geçirebilirsin. Gerisi günü geldiğinde kendiliğinden oluveriyor.

Aktuelmoda dedi ki...

Hoşgeldin tatlı anne,gerçekten upuzun bir ara oldu...Şimdi sağlığınız yerindeyse sıkıntı yok o zaman.Hem bebiğini iş stresi olmadan doğurman sanırım en sağlıklısı olur.Huzurla büyümüş olur.
Çok haklısın bu ara ortalık hamiş kaynıyor :) Bloglara bir sürü bebiş geliyor :) Sağlıkla gelsinler inşallah..Kocaman sevgiler..

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Deryacım; çok teşekkür ederim çok sıcak gerçekten bol bol su içmem lazım suyum azalıyormuş çok dikkat etmem lazım evdeyim bol bol dinleniyorum ;))

Gülsüm hanımcım; içimi ferahlattınız çok sağolun.İlk başta bebek odası yapıcaktım hevesle ama vazgeçtim dediğiniz çok doğru yanımda olucak bende süslü püslü beşik koyucam yatak odama.Eksikleride paniklemeden tamamlıycam çok çok teşekkürler.

Aktuelmoda; sende çok tatlısın canım çok saol,bu cuma dr kontrolüm iyi geçerse daha iyi olucam ama moralimi yüksek tutuyorum sağlıkla gelicek bebişlerimiz inşallah ;))

Unknown dedi ki...

çok yakışmış hamişlik:)) sağlıkla gelsin oğlunuz :))
hayırlı olsun şimdidenibahtı güzel olsun
sevgiler:)

moriçe dedi ki...

Merhabalar. Umarım bebis saglikla dünyaya gelir. Hamileliğin son aylarını evde geçirdiğin için çok şanslısın gercekten.inan bebek o kadar etkileniyor ki annenin stresinden. Biri 4 biri 28 aylık olan eki erkek annesii olarak tecrubelerimi paylasabilirim her konuda:)))
sevgiler...

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Çılgın Eltiler ; aminnn çok teşekkür ederim ;)

moriçe ; evet bende onu düşünüp teselli oluyorum rahat geçiriyorum çok şükür.Sizin bebişlerinizde sağlıkla büyüsün inşallah her türlü tecrübeye ve bilgiye ihtiyacım olucak gerçekten şimdiden teşekkürler ;)

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

ne güzel, sağlık ve mutlulukla bebişine kavuşman dileklerimle, mutlu mutlu günler hep yanında olsun, herşey gönlünce olsun...

bircanın renkli dünyası dedi ki...

Çok tatlı olacaksınız ;) anne ;)

bircanın renkli dünyası dedi ki...

Çok güzel bir anne olacaksinzi ;)