Birazda Haberler

28 Temmuz 2011 Perşembe

Tatil'den Kareler

Mest Kedicik ;)
Tatilden geleli 2 haftaya yakın oluyo ama moddan çıkmış değilim.Çıkmakta istemiyorum sanırım ;)Bu fotolara bakıp bakıp kendimi oralarda hissediyorum.

Bodrum-Türkbükü Akşamı

Bodrum-Gümüşlük Sokakları

Bodrum-Gümüşlük Dükkanları

Gümüşlük Tavşan Adası

Bu yaz Bodrum'un hemen hemen bütün koylarını gezdik diyebilirim.Ama benim gözdem Gümüşlük oldu.İçten,samimi,ufacık,şirin bir kasaba gibi bozulmamış,cıvıl cıvıl,restorantları güzel,tavşan adasıyla enfes bir koy,insanları sıcak kendimi oranın büyüsüne kaptırdım diyebilirim.

Amforalar Tarihin Tanıkları

Bodrum Kalesi'de gezildi-Tatil Modu

Selçuk-Efes Harabeleri-Tatil Modu
Selçuk-Efes Harabeleri

Dönem Canlandırma-Gösteri-Spartacus ;)

Gösteri-Kral-Kraliçe Halkı Selamlıyo ;)

Akçay-Kaz Dağları-Piknik-Tatil Modu

Anneler,babalar,teyzemler,kuzenlerim bodrum ve akçay da ailelerle hepberaberdik.Aileyle tatilin keyfi bir başka.Tatil bu sene anılarda kaldı.Seneye buluşmak üzere ;)

1 yorum:

ayşen_imamoğlu dedi ki...

resimlere bayıldım ablacıkk:))hepsinde çook güzel görünüyosun. Kedicikte bulmuşsun herzaman olduğu gibii:)