Birazda Haberler

15 Kasım 2011 Salı

Nivea Ürünlerim

Kış aylarının başlamasıyla cildimde aşırı bir kuruluk olduğunu farkettim.Nivea'nın nemlendirici ürünlerini severek kullanıyorum uzun yıllardır.Yüz bakımım içinde Nivea'yı tercih ettim bu kış.Kullanmaya başladım 1 aydır ve düşüncelerimi paylaşmak istedim.



Oxygen Power Canlandırıcı Gece bakım Kremi : Bu ürünü geçen kışten beri kullanıyorum sabah kalktığımda yenilenme hissiyle uyanıyorum ve cildimin canlandığını hissediyorum.Bu aralar sabah kalktığımda da kuruluk hisstmeye başlayınca aşağıdakileride kullanmaya başladım.



AQUA SENSATION Göz Altı Morluğu Önleyici Göz Kremi : Nemlendiricilere bakarkaen bana yardımcı olan bayan göz çevresi için krem kullanıyormusunuz diye sorunca şaşırdım.Tabii ben kendimi hala 18'imde hissediyorum ya :))Gözaltlarınızda morluk göz çevrenizde de kırışıklık başlamış dedi.Yaş 30 olunca başlamak gerekiyormuş meğersem :))Peki dedim ve aldım.Şimdilik sadece akşamları kullanıyorum.Tabii etkilerini zaman ilerledikçe görücez ama kendimi daha iyi hissettiğimi söylemeliyim ;)

AQUA SENSATION Özel Bakım Kremi : Gündüz kremi olarak kullanıyorum.Cilt hücrelerinde yeni su kanallarının oluşumunu harekete geçirirerek 24 saat boyunca yoğun nemlendirme sağlıyor.Gün boyu nemlendirmeyi sağlıyor memnunum.


Tüm Nivea ürünlerinin kokusunu çok seviyorum.Bende ferahlık ve canlılık hissi uyandırıyor.Ambalajları yeterli miktarda fiyatlarıda uygun.Benim ürünler hakkındaki düşüncelerim bunlar,sizde kullanıyor musunuz Nivea ve memnun musunuz?

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Kullandığım birkaç ürünü var ve gerçekten memnunum..:))
Sevgiler..:))