Birazda Haberler

14 Aralık 2011 Çarşamba

Taştan Kral Yüzük


 Uzun zamandır aklımdaydı taş yüzük "Stone Ring" yapmak.Bir zamanlar taksimden almıştım bu taşları güya elimde oynayınca stresimi alıyormuş kanmışım işte allahın taşlarını satmışlar bi güzel bana :))Çekmecemde dururlarken gözüme ilişince hele gelin bakim siz ben sizi değerlendiricem  dedim taşlara hain hain.Tabii başlarına geliceklerinden habersiz sevindiler çekmece köşesinde kalmaktan sıkılan taşlar :)Aldım elime evirdim çevirdim sizden güzel yüzük olur dedim ve geçtim masanın başına.Bu yapım kısımlarını bi güzel resimledim o da sonraki postlarda :)))








İşte sonuç karşınızda !!!
 Basit bir Kendin Yap "DIY" projesi ile krallara layık(üzerine kondurduğum taçtan esinlenerek) yüzüğüm çıktı ortaya.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Marifetli arkadasım benım ,ellerine sağlık cok şık olmus:)

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Çok teşekkür ederim canim benim,sende çoookkk marifetlisin bilirim ;))