Birazda Haberler

9 Şubat 2011 Çarşamba

Sevgililer Gününe Özel "Kolyem"

Sevgililer Gününe özel kalpli kolye yaptım kendime.Kalbin yanına birde yusufçuk ve inci kondurdum.Ama dayanamadım kullanmaya başladım bile :))
Bu kolye aslından bir geri dönüşüm projesi oldu çünki aradaki renkli boncukları, teki kaybolan bir küpemden(keşke fotoğrafını çekseymişim) kolyeme aktardım.Hem tek kalam küpemi değerlendirdim hemde yeni bir kolyeye sahip oldum.

Hızımı alamayıp küpesini de yaptım ve farklı bir kolye çalışmam da var onların fotoları için arkası yarın diyorum.Kocaman Sevgilerrr♥

4 yorum:

Funda Ceyhan dedi ki...

Güle güle kullan canım, çok şirin olmuş..

Yaşamın Kimyası dedi ki...

saol tatlım,seninde pabuçların çok şirinler :))

mine dedi ki...

ne güzel şeyler üretiyorsun ellerine sağlık

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Teşekkür ederim Minecim,çok saol♥