Birazda Haberler

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Ben Bu Haftasonu

Ben bu haftasonu aşırı sıcaklardan bunalmış bir halde kendimi önce sinemaya sonrada florya sahillerine attım.

Bu resimdeki filmlede aslında hiçbir fikrim yada bilgim yok sadece o yeşil ben yeşil bir kombin oldu :)
Biz Transformers3 Transformers: The Dark of the Moon 'a yeni gittik.


Ne Giydim: Tshirt: Atmosphere, Kemer: Mango, Etek:ParkBravo, Espadril :B.köy bi Dükan

Sevdiceğimle Florya sahilde akşam yürüyüşü yaptım.

Ne Giydim: Atlet:Pazar ,Gömlek:H&M ,Pantalon:Mudo



Gece gezmesi sebebimiz eşimin bana süpriz erken doğum günü(yarın d.günüm ve ramazan olması sebebiyle) kutlaması oldu.Mekan 360İstanbul Restaurant&Clup dı.Restaurant teras boğaz manzarası enfesti.Gece ilerleyen saatlerde clup'a dönüşüyor DJ performası iyiydi.Çok keyifli bir akşamdı.
Adres:İstiklal Cad.Mısır Apt.Kat:8 No:163

2 yorum:

Funda Ceyhan dedi ki...

Canım benim şimdiden kutluyorum ben de, doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle sağlıklı, mutlu nice yaşlar dilerim. Mavi gömleğin çok yakışmış, o fotoğraflarda da çok çok hoş çıkmışsın ;)

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Saol canim benim çok teşekkür ederim,hepbirlikte nice senelere inşallah♥