Birazda Haberler

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Geri Dönüşüm-DIY-Eski Tshirt'lerden Elbiseye


Acemi dikişçinin maceralarına hoşgeldiniz ;) Elimdeki iki tşirt ü birleştirmeyi denedim ilk denememde.Tabii ki birhayli uğraştım ve kusurlarımı örtmek içinde bu süslemeleri yaptım.Şimdi sizi maceramın fotoğraflarıyla başbaşa bırakıyım .
Giyilmekten eskiyen eski tşirt'üm

Pijama üstü hiç giymemiştim

Pijama üstünü kesip etek olarak kullandım



Kol bilem çalıştım keh keh :)Elimeki şifon kumaşı kullandım.







Sonuç; görüntü olarak fena değil hatta mecburen kokoş bile oldu.Ama dikiş birhayli uğraştırıcı ve büyük emek isteyen bir iş.Çoookk çalışmam lazım çoook ;))
Not:Bu kadar süslü olduğuna bakmayın sadece evde giyeceğim sanırım.
Kucak Dolusu Sevgilerr ♥
Hayırlı Ramazanlar Diliyorum...

3 yorum:

Funda Ceyhan dedi ki...

Çok tatlı olmuş canım, ellerine sağlık ama üzerinde de görmek isteriiim ;)

Yaşamın Kimyası dedi ki...

teşekkür ederim ama yok tatlım bir hayli mini oldu :)))

AsOrTiK dedi ki...

kalça kısmındaki çiçek ayrıntısına bayıldım. güzel olmuş. genel anlamda elbise güzel olmuş. harika geri dönüşüm:) eline sağlık
sevgiler