Birazda Haberler

14 Ekim 2011 Cuma

Yağmur Yağdı Kaç-Ma ;)

Ben kendimi hala sonbaharda olduğumuza inandırmaya çalışsamda bugün gerçeklerle yüzleştim.
Bildiğin kış gelmiş sonbahara elveda :( Acilen kışlıklar çıkarıla , çizmeler giyile hatta kaşkollar takıla!


Ben çizmelerimi hemen ayağıma geçirdim valla sıcacık yum yum :))
Ama renkler yazdan kalma üç kuruş fazla olsun ama kırmızı olsun dimi ama ;)



Hava içimi karartsada aksesuarlarım içimi açsın diye renkli.Bu sebepten renkli değişik şemsiye ararken internette bu değişik ve eğlenceli görsellere rastladım.Belki siz görmüşsünüzdür hatta sahip bile olabilirsiniz ama ben ilk defa gördüm çok beğendim ;)



PRATİK ŞEMSİYE

Tutmanıza gerek kalmayan en pratik şemsiye

Yağmur altında bir elinizde şemsiye, diğer elinizde cep telefonu varken çantanızı da taşıyabilir misiniz? Pratik Şemsiye ile elleriniz artık tamamen serbest...
Yani HandsFree ;))Süper dimi , ben bayıldım :)))


Buda romantik şemsiye Çok İşlevsel :))))



Veee SüperŞemsiye ;)))
Yağmur yağdı kaç kaçkaç
Şemsiyeni aç açaç :)))

Mutlu Haftasonlarıı♥

4 yorum:

mine dedi ki...

ayş çok romantik şemsiye hepsi çok tatlı

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Evet minecim cok sekerler;)

zeymurancafe dedi ki...

bu şemsıye güzelmış şmsıye tutmaktan hiç hoşlanmam bu nedenle taşımam da yagmurda ıslanmanın tadını çıkarırım ha haa hapşuu:)

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Aman dikkatli ol hasta olma ama zeymurancım ;)