Birazda Haberler

19 Ekim 2011 Çarşamba

Köyel ACCESSORIES

Merhaba , bugün sizlere benim çok sık alışveriş yaptığım bi mağazadan bahsetmek istiyorum.Bakırköy alışveriş meraklılarının hep gözbebeği olmuştur.Alışveriş merkezleri başta olmak üzere birçok mağaza meydandan aşağı inerken gözümüze çarpar.Gözümüze çarpmayan ama cevherleri barındıran pasajlarıda çok meşhurdur Bakırköyün.İşte Aksoy Pasajında yer alan Köyel Çanta benim favori çantacımdır.
Genelde tüm alışveriş merkezlerini gezip hep aynı modelleri görüp hemde kalitesiz işçiliği("Tabii ki tüm markalar değil ;)") gördükten sonra kendimi burda buluyorum.Çok şıkır şıkır durduğuna bakmayın içeri girdiğinizde size göre(klasik dahil) bi çanta muhakkak buluyorsunuz.




Tasarım çantalar çok şirin


Bu çanta Paris Hıltonun Tükiye'ye geldiğinde taktığı çantaymış.Çok tutmuş :)))İnternette acık araştırdım Hello Kity'nin doğum günü şerefine çıkarttığı koleksiyonda varmış.Görseller aşağıda;







Bu da benim beğenerek aldığım çantam.Kullanışlı olmasını ve koluma asmayı istediğimden seçtim bu modeli.Her renklede uyumlu tam kış renkleri.Ben memnunum şimdilik,sadece paylaşmak istedim,yolunuz düşerse bi göz atın ;)
Not:Soğuk algınlığı, grip heryerde kol geziyo salgın sanırım ben şifayı kaptım aman siz dikkat edin dostlar  ;)
Kocaman Öpüyorum ♥
 

6 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

çok hoşmuş çantanız:)
sağlıklı günlerde kullanın...
bu dönem artık tam zamanı bu tür hastalıkların.
geçmiş olsun...
sevgilerimle...

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Çok teşekkür ederim "Birtutamkekik" ;)

nur dedi ki...

merhabalar çanta modelleri çok şık seçtiğiniz modeli de çok beğendim.Rica etsem fiyat aralığını belirtebilir misiniz:)

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Merhaba "Nur",teşekkür ederim tabii ki söyliyim aşağı yukarı 70-100 tl arası ama pazarlık payı var ;)Bu çanta 89 tl idi ama ben daha uyguna aldım :))

nur dedi ki...

Teşekkürler:)Çantanızı iyi günlerde kullanmanız dileğiyle...

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Rica ederim Nur ;)Teşekkür ederim,Umarım sende gönlüne göre bi çanta bulursun ;))