Birazda Haberler

13 Şubat 2012 Pazartesi

Ben Bu Aralar...


Ben bu aralar bu şirin miskin kedicik gibi bol bol miskinlik yapıyorum , hep yatmak istiyorum ,yada erkenden uyumak.Bööleee  4 patimi birden uzatıp gerinip duruyorum :))))



Bu soğuk kış günlerinde(Bugün hariç harika bir güneş var İst.da ama yarın kar geliyomuş inanılır gibi değil!) sıkı sıkı sarınıp üşütmemeye çalışıyorum.Alaskadaki eskimolar gibi giyinip işe gidiyorum.Karın bile keyfini çıkaramıyorum :((



Ben bu aralar deli gibi bu diziyi izliyorum "The Vampire Diaries" yani Vampir günlükleri.Dizi şu anda 3.sezonda devam ediyor hafta hafta ama ben 1 haftada 3.sezona kadar geldim düşünün bendeki azimi :))Vampirler,cadılar,kurtadamlar sevenler benim gibi çok demekki çünkü en çok izlenen diziler arasında sitelerde.Sizde izlediniz mi yoksa tek meraklısı ben miyim buralarda acaba  :))



Bide miskinlikten sıkıldığım akşamlarda ufak ufak elime keçelerimi geri alıyorum.Bu önizlemesi diyelim şirin şeyin.Bide kuzenime lohusa taçı çalıştım onuda fotoğraflayıp paylaşıcam sizlere.

Benden haberler bu şekilde.Umarım sizler daha üretken,daha aktif,daha neşeli günler geçiriyorsunuzdur.
Hepinize Güzel mi Güzel bir Hafta Diliyorum.Mucx.

Hiç yorum yok: