Birazda Haberler

14 Şubat 2012 Salı

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun ve Sevgililer Günü Gezgosu


Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun.
Her günümüz sevgiyle dolu olsun.
Bugün bana birtek gün değil hergün sevdiklerinizi hatırlamamızı hatırlatıyor aslında.Çünkü sevgi günübirlik biriş değildir.Bugüne sığdırmamak lazım sevgiyi.Ben doğumgünü ve yıldönümleri hariç (çünkü bugünler kişilere özel) diğer günleri  tüketim çılgınlığı olarak düşünüyorum.Ama yinede ufak bir gönül alma olmadan da olmuyor işte :)))Eşimin bu seneki hediyesi bir kitap mesela,okumayı istediğim bir kitaptı ve beni çok mutlu etti.
Bu aralar bizi mutlu eden başka gelişmelerde var ama onu daha sonraya saklıyorum ;))



AYAKKABI AŞKINA !!!
Sevgililer Günü Gezgosu
Kadınların ayakkabı aşkı asırlardır dillere destan… Bu sevgililer gününde ‘’ ayakkabı aşkı’’ ndan yola çıkan gezgo.com kadınlar için yeni bir ayakkabı tasarladı.

Siyah ve kırmızı olmak üzere sadece 2 ren ve tek model üretilen bu ayakkabı, bu sevgililer günü kimseden hediye gelmese bile, kadınların ‘’ ayakkabı aşkı’’ na hediye edeceği ayakkabı olacak :)

                       

http://www.gezgo.com/urun/1669/6563/12y0495-plt-zen-ayakkabi

Hiç yorum yok: