Birazda Haberler

29 Şubat 2012 Çarşamba

Kutu Kaplama-Paris ChoCoLaT


Aslında kutudan ziyade kapak kaplama desem daha doğru olabilir çünkü kutu siyah renkli ve desensiz  olduğundan geri kalan kısmı kaplama gereği duymadım.



İncik boncuklarımı koyduğum farklı farklı birsürü kutum var.Aslında dahada derli toplu ve daha dekoratif kutular alıp veya yapıp düzenlemek istiyorum hepsini ama henüz o işlere girişemedim.Kafamda yaptığım, tasarladığım o kadar çok şey varki ne yapacak zamanı nede gücü bulamıyorum kendim  ve bu zamanı ve gücüde ilerleyen zamanlarda daha da bulamıycakmışım gibi geliyor bana ama allah güç kuvvet verir diye avutuyorum kendimi napalım :))



Kutuma bakarken bakarken bi anda bu çıktı ortaya.Önce dekupaj kağıtları yada scrapbook adı verilen kağıtlardan aldığım kahverengi üzerine puantiyeli kalın kağıt baskımı yapıştırdım kapağıma.Sonra üzerine hani çay tabaklarına konulan süslü kağıtlar varya onları yapıştırdım.En son süsü eksik kalmsın diye fiyonk ve boncuklarıda yapıştırdım.Sen sağ ben selamet mutlu mesut bakıyorum gözüme iliştikçe.
Basit bi kutu kapağını niye böle uzun uzun anlattım bilmiyorum ama can sıkıntısından herhalde :)))
Bana katlandığınız için çok teşekkür eder huzurlarınızdan ayrılırım efenim ;))
Öpüldünüz.Mucx :P 

Hiç yorum yok: