Birazda Haberler

16 Nisan 2011 Cumartesi

Annemden El Alıyorum-(Yelek Önizleme)

Ben ilkokula giderken annem kızkardeşimle bana birbirinden güzel kıyafetler dikerdi.Bayramlarda değişik değişik giydirirdi bizi.Biz büyüdük bu sefer mezuniyetler,balolar,düğünler için biz ister olduk annemden ciciler dikmesini.Annemin dikiş sevdası hala devam ediyor ama bende annemden bana el vermesini istedim.Hiçte göründüğü kadar kolay değilmiş :)))Kalıbı,önü arkası,pensi,fermuarı,iliği derken benim sanırım daha bi fırın ekmek yemem lazım :)))Anneciğimle beraber evde benim bir yeleğimden kalıp çıkarttık ve dikişini diktik.Astarı ve son rütüşları ve tabiki benim ufak tefek süslemelerim için bekliyor.

Bu esnek kot kumaşımız

Kot yeleğimin önizlemesi

En kısa zamanda tamamlanacak ve huzurlarınıza gelecek efenim.   İyi Akşamlar Diliyorum♥

Hiç yorum yok: