Birazda Haberler

25 Nisan 2011 Pazartesi

Şeker gibi Şekerlik-Yapım Aşamalı

Merhabalar,
Herkese iyi haftalar diliyorum.Bir haftaya daha başladık,umarım mutlu,huzurlu,sağlıklı ve eğlence dolu bir hafta olur hepimiz için.Geçtiğimiz haftalarda 2 çalışmaya başlamıştım.Bir peçetelik ve bir şekerlik.Peçeteliğimi bitirip kardeşime verdim bile ama fotolarını çekmeye vaktim olmadı onuda ilerleyen zamanlarda hazırlayıp yayınlıycam.Şimdi gelelim postumun konusu olan şekerliğe,cam şakerliğimin kapağı kırılınca bi köşeye kaldırmıştım.Sonra elime boyayı alınca değerlendirmeye karar verdim.

Önce Cadence marka Sprey beyaz boya ile dış kısmını boyadım.(Çok kolay kapattı,enamel boyam olmadığı için bunu kullandım bide daha pratik geldi:)).Sonra print aldığım dekupaj kağıtlarını Cadence marka dekupaj tutkalı ile açtığım hava ile kuruyan hamurumun üzerine yapıştırdım.Krevatuar yardımıyla keserak hamurdan çıkardım.Ve yine dekupaj tutkalı ile objeye yapıştırdım.





İşte sonuç :)) Sprey vernikle vernikliycem son olarak.Çok şeker oldu gerçekten.Kahve ile tatlı nın yanında servis edilmeyi bekliyor şekerliğim.

12 yorum:

Funda Ceyhan dedi ki...

Çok şirin olmuş gerçekten canım, güle güle kullan.

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok şirin olmuş,bayıldım ben,ellerinize sağlık.
Güzel bir hafta diliyorum.

sevgilerimle...

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Teşekkür ederim 'Fundacım'keşke sende İst.da olsaydında bi kahvede sana ikram etseydim :))
'Sevgilerimle';çok teşekkür ederim,tüm güzellikler sizinle olsun...

Aycan dedi ki...

Şekerlik çok güzel olmuş.Bayılırım beyaza.

hobivakti dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

Bu dekupaj resmi nereden aldın acaba? Nette varsa bana link verirmisin. Bende bu tarz dekupaj istiyordum.

Yaşamın Kimyası dedi ki...

'Aycan' çok teşekkür ederim,bende bayılırım beyaza :))
'Hobivakti'çok çok teşekkür ederim.O kadar çok yerden alıyorum ki resimleri ben bi karıştırım arşivimi en kötü sana mail atıyım olur mu??

hobivakti dedi ki...

Teşekkürler. :)

bir.can.nur.bir@gmail.com

► Hobihane ◄ dedi ki...

ne şeker olmş ellerinize sağlık.. :)

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Hobivakticim gönderdim resimleri:)
Güzelce,çok teşekkür ederim :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok şirin olmuş bu çalışma, elinize sağlık:)

Şehnaz dedi ki...

çook şeker..

Yaşamın Kimyası dedi ki...

Teşekkür ederim şehnazcım ;)