Birazda Haberler

14 Nisan 2011 Perşembe

Bekarlığa Veda Taçları

Merhabalarrrr,
Bu sessiz sedasız geçen günlerde bende yoğun,koşturmacalı,bol telaşlı günler yaşadım.Kız kardeşimi canımın içini evlendirdik.Bende bundan 2 sene evvel bu telaşları yaşamıştım ama hiçbirşey anlamamıştım heyecandan :))Ama herşeye değerdi kardeşimin bu mutluluğunu görmek onun her anında yanında olmak...Allahım mutluluklarını daim etsin,hep ilk günki gibi çarpsın birbirlerine kalpleri.Kardeşi evlenirde ablası kardeşine bekarlığa veda taçı hazırlamaz mı???Hemde büyük bir keyifle,aslında hazırlık fotolarınıda eklemek isterdim ama kendimi o kadar kaptırmışım ki unutmuşum bi fotocuk çekmeyi.Neyse daha fazla sıkmadan sizleri fotolara geçiyorum...


Mekan: Nişantaşı'Melon'
Oyuncular:Ben,Kardeşim,Arkidişler
Taçlar: Made By Aylinnn♥
                                                                           ♥♥♥
Uzun bir zaman önce Yılbaşı için kendime ve kuzinime yaptığım  taçlarıda sizinde paylaşıp kaçıyorum.          İyi Geceler♥

1 yorum:

Funda Ceyhan dedi ki...

Canım iyi fikir gerçekten, çok hoş olmuşsunuz, kardeşine de mutluluklar dilerim..